Visbiežāk uzdotie jautājumi | JMG e-veikals

JMG dizaina darbnīca

IEPIRKŠANĀS

Kā es varu saņemt savu sūtījumu?

Pieejami divi pasūtījuma saņemšanas veidi:

  • Saņemt preci uz vietas veikalā: €00.00
    Jāizvēlas opcija: Saņemt uz vietas veikalā.
  • Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļi: 3,00 EUR (ieskaitot PVN 21%)
    Jāizvēlas opcija: Omniva pakomāti un jāizvēlas sev tuvākais/ērtākais pakomāts

Vai es varu saņemt sūtījumu ārzemēs?

Šobrīd uz ārzemēm piegādi neveicam, taču tuvākā laikā plānojam ieviest piegādes iespējas arī uz citām valstīm.

Cik ilgā laikā es saņemšu savu sūtījumu?

Ir pieejami vairāki saņemšanas veidi:

  • STANDARTA SAŅEMŠANA
    3-5 DD: €00.00
    Pasūtījums tiks izgatavots no 3 līdz 5 darba dienu laikā  no apmaksas saņemšanas brīža.
  • PAĀTRINĀTA SAŅEMŠANA
    2 DD – 48 h laikā, 4,50 EUR (ieskaitot PVN 21%)
    Pasūtījums tiks izgatavots 2 darba dienas (48h) laikā no apmaksas saņemšanas brīža.
  • EKSPRESS SAŅEMŠANA
    1 DD – 24 h laikā, 12,00 EUR (ieskaitot PVN 21%)
    Pasūtījums tiks izgatavots 1 darba dienas (24h) laikā no apmaksas saņemšanas brīža.

Kā tiek veikta piegāde? Kas veic piegādi?

Piegāde tiek veikta ar omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļu starpniecību:
Sūtījumi uz Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem tiek piegādāti 1-2 d.d. laikā pēc sūtījuma sapakošanas Dizaina darbnīcā. Sūtījums no pašapkalpošanās termināļa ir jāizņem septiņu darba dienu laikā, skaitot no SMS saņemšanas dienas, kurā būs informācija par sūtījuma saņemšanu. Plašāku informāciju kā izņemt sūtījumu no Omniva termināļa atradīsiet šeit.

MAKSĀŠANA

Kā es varu samaksāt par savu pasūtījumu?

Ir pieejami divi pasūtījuma apmaksas veidi:

  • Norēķināšanās uz vietas veikalā (pieejama tikai patstāvīgajiem klientiem)
    Jāizvēlas opcija: Maksāšu uz vietas veikalā.
  • Norēķināšanās ar bankas pārskaitījumu:
    Jāizvēlas opcija: Bankas pārskaitījums.
    Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pastu tiks nosūtīti rekvizīti uz kuriem jāveic pārskaitījums. Pasūtījums tiks apstrādāts tikai pēc tā apmaksas.

Vai mani ievadītie dati būs pieejami trešajām personām?

Pircēju uzrādītie dati tiek izmantoti tikai tam paredzētam mērķim, pasūtījumu noformēšanai, izsūtīšanai un norēķinu pārbaudei.

Kā izmantot dāvanu kupona kodu/numuru?

Kad esat atlasījis vēlamos produktus, klikšķinot uz “Apskatīt Grozu”, labajā malā redzēsiet lauciņu “Kupona kods”. Ievadiet kupona numuru un obligāti noklikšķiniet uz „Apstiprināt kuponu“. Piešķirto atlaidi Jūs varēsiet ieraudzīt uzreiz.

Ja esat uzklikšķinājis uz “Pasūtīt” vai “Veikt pasūtījumu” pēc groza apskates, lapas augšējā daļā izvēlieties “Pieejams kupons? Spied šeit, lai ievadītu kupona kodu”. Ievadiet kupona numuru un obligāti noklikšķiniet uz „Apstiprināt kuponu“. Piešķirto atlaidi Jūs varēsiet ieraudzīt uzreiz.

Spied šeit, lai apskatītu pamācību

PASŪTĪJUMI, GARANTIJA UN PRECES ATGRIEZŠANA

Kā es varu zināt, ka mans pasūtījums ir veikts?

Kad pasūtījuma veikšanas pēdējā solī noklikšķināt uz pogas “VEIKT PASŪTĪJUMU”, e-pastā Jums ir jāsaņem vēstule ar informāciju par pasūtījumu. Ja vēstule nav saņemta, pārbaudiet „Spam“ sadaļu. Ja apstiprinājums tiešām nav saņemts, informējiet mūs. Visus apstiprinātos pasūtījumus varat aplūkot Mans Profils sadaļā sadaļā “Pasūtījumi”, ja pasūtījuma tur nav – pasūtījums netika veikts līdz galam un varat to veikt atkārtoti.

Vai iespējams mainīt preces apstiprinātā pasūtījumā?

Ja pasūtījums ir apstiprināts, mainīt preču izmērus, modeļus vai krāsas nav iespējams.

Kā anulēt/koriģēt jau apstiprinātu pasūtījumu?

Pasūtījuma anulēšana/ koriģēšana ir iespējama tikai tad, ja pasūtītās preces nav izpārdošanas vai akcijas preces un saņemšanas veids ir izvēlēts: STANDARTA SAŅEMŠANA.  Ja, esat atzīmējuši kādu no paātrinātā saņemšanas veida, tad pasūtījumu nav iespējams anulēt/koriģēt.

Vai iespējams atlikt preču piegādi, ja pasūtījums jau izsūtīts?

Dizaina darbnīcas sistēmā šādas iespējas nav.

Vai varu atteikties pieņemt izsūtītu pasūtījumu?

Omniva pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas. Kad atlikušas pāris dienas līdz uzglabāšanas termiņa beigām, saņēmējam tiek nosūtīta atgādinājuma SMS ziņa. Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta netiek izņemts, tas tiek nosūtīts atpakaļ Pārdevējam.

Ja, preces netiek pieņemtas par to iepriekš rakstiski nebrīdinot Pārdevēju, Pārdevējs var pieprasīt segt visus Pārdevēja tiešos zaudējumus, kas saistīti ar preču piegādi un atgriešanu Pārdevējam.

Vai iespējams apmainīt saņemto preci pret citu (mainīt izmēru, krāsu vai modeli)?

Nē, preču apmaiņa nav iespējama. Saņemto preci iespējams tikai atgriezt.

Vai es varu atgriezt saņemtās preces?

Ja vēlaties atgriezt preces, aizpildiet atgriešanas formu.

Varat atgriezt visas Dizaina darbnīcas pārdotās preces 14 d.d. laikā izņemot plīstošas preces t. s. krūzes, šķivji u.c. plīstošas preces.
Atgriežamās preces sapakojiet un sagatavojiet sūtīšanai.
Precei ir jābūt oriģinālā, nebojātā iepakojumā (uz oriģinālās kastes nedrīkst rakstīt adresi, aplīmēt to ar līmlenti vai kā savādāk bojāt ārējo izskatu). Ja tiks saņemts sabojāts oriģinālais iepakojums un neatbildīs atgriešanas noteikumiem, prece pircējam tiks sūtīta atpakaļ.
Atgriežamajām precēm ir jābūt ievietotām papildus aizsargiepakojumā – transportēšanai piemērotā (piem. kastē vai aizsargājošā aploksnē).
Aizpildot šo atgriešanas formu, varēsiet izprintēt atgriešanas dokumentu, kuru jāpievieno sūtījumam.

Sūtījumā ir jābūt:

  1. precei (ar etiķetēm, oriģinālā iepakojumā);
  2. aizpildītam atgriešanas dokumentam.

Caur Omniva pašapkalpošanās terminālu

Preču atgriešanas cena 4 Eur.

PREČU ATGRIEŠANA CENA BŪS ATSKAITĀMA NO ATGRIEŽAMĀS NAUDAS SUMMAS.

Aizpildiet preču atgriešanas veidlapu, atgriežamās preces iepakojiet un sagatavojiet nosūtīšanai.
Jums atsūtītajā SMS īsziņā ir norādīti kodi, kuri nepieciešami sūtījuma saņemšanai un tā atgriešanai (izmantojot šo kodu, atvēries tāda lieluma durtiņas, caur kādām bija saņemts sūtījums).
Sagatavoto sūtījumu, nogādājiet Jums ērtākajā Omniva terminālā un sekojot norādījumiem termināla ekrānā ievietojiet sūtījumu. Visus nepieciešamos jautājumus varat atrast nospiežot šo saiti

Kad saņemšu naudu par atgrieztajām precēm?

Nauda par atgrieztajām precēm tiek atgriezta 14 d. laikā, skaitot no preču pieņemšanas dienas mūsu noliktavā. Par atgriezto preču saņemšanu informēsim Jūs caur e-pastu.

Ko nozīmē “Oriģināldizaini”?

Dizaina darbnīca garantē orģināldizainu preču autentiskumu, jo Dizaina darbnīca veido sadarbību tieši ar autoriem un ražošanu nodrošina bez starpnieku pakalpojumiem.

Vai precēm tiek piedāvata kvalitātes garantija?

Dizaina darbnīca veic kvalitātes kontroli pirms izsūtīšanas/nodošanas pircējam. Līdz ar to, ja prece un tās iepakojums nav bojāts piegādes laikā Dizaina darbnīca atbild par izsūtītās preces kvalitāti.

Ko darīt, ja saņemtā prece neatbilst pasūtītajai, ir ar defektu?

Ja saņemtā prece ir ar defektu vai neatbilst pasūtītajai, nekavējoties informējiet par to Dizaina darbnīcu. Vēstulē norādiet pasūtījuma numuru un īsi izklāstiet problēmu. Ja iespējams, pievienojiet arī preces defekta fotogrāfiju.

Ko darīt, ja saņemts sūtījums ar bojātu iepakojumu?

Ja, izņemot preci no Omniva pakomāta, ievērosiet iepakojumā kādas neatbilstības vai defektus, lūdzam nekavējoties par to informēt Dizaina darbnīcu.

Kā izvēlēties atbilstošu izmēru?

Ja pie preču apraksta nav ieteikuma izvēlēties lielāku vai mazāku izmēru, visi izmēri atbilst. Mājaslapā ir atrodama izmēru tabula, kurā var aplūkot izmēru atbilstību.

Ielādējas…
  • Grozā nav neviens produkts.